Malelions voor de jonge stoere man

Malelions voor de jonge stoere man

14 mei 2020 0 Door Tess

Als je een jonge stoere man bent en op zoek bent naar kleding die bij dit karakter past, dan is het zeker de moeite waard om dit blog verder te lezen. Sinds een aantal jaar is er namelijk een jong en exclusief merk dat Malelions heet. Opgericht door een jonge ondernemer. Het merk gaat inmiddels als een speer en ligt al in vele winkels. De ambitie is zelf om verder uit te breiden in het buitenland. Onder andere Duitsland. Wat maakt nu dat Malelions in redelijk korte tijd succesvol is geworden? En hoe heeft deze ondernemer dat gedaan? In dit blog vertellen we er meer over. Lees snel verder.

Wat maakt Malelions succesvol

Het bijzondere is dat de ondernemer achter dit merk pas 25 jaar oud is en zelf tot de doelgroep behoort. Het merk richt zich op de jonge stoere mannen die graag voorop gaan in de strijd. Daar begint de brond van het succes al. Het merk heeft een zeer duidelijk imago waar de doelgroep zich graag mee wil identificeren. Ander punt is dat de ondernemer een duidelijke strategie heeft. De verkoopaantallen lopen inmiddels behoorlijk op, maar er wordt bewust gekozen voor goede timing met betrekking tot het op de markt brengen. Niet teveel en niet te weinig. Met deze strategie is de ondernemer bewust van de exclusiviteit en het behouden daarvan. Als er namelijk meer de markt in wordt gedrukt kunnen mensen het sneller zat worden doordat ze teveel mensen in dezelfde kleding zien rondlopen. Wat er geleverd wordt is op voorraad waardoor de winkels die het aanbieder snel bevoorraad kunnen worden als dat nodig is. Voor verdere groei zal de expansie dus in het buitenland moeten worden gezocht. En dat is precies wat er nu gebeurd. Onder andere de markt in Duitsland wordt heel concreet in kaart gebracht en onderzocht.

Het assortiment

Het laat zich raden dat hoodies en tracksuits onderdeel maken van de collectie van dit merk. Wat verder opvalt is dat ze veel opvallende en frisse kleuren gebruiken in de collectie. Overigens valt het logo van dit merk bij de doelgroep ook zeer in de smaak. Een andere hardloper is de zwembroek die zeer veel verkocht wordt. Zeker sinds iemand in het programma Temptation Island deze zwembroek droeg. Als laatste zijn de Malelions shirts heel populair.